Kan rummet sluta snurra?

Uj uj uj... Kan man ha ångest efter en utekväll så... Har inte jag det. Varför skulle jag? Hade skitkul på krogen, dansade med massa tjejer, hånglade och hade mig, träffade Camilla från jobbet, efter att ha blivit irriterad på att hon ringde hela tiden. Men... I slutändan blev det inget. Absolut ingenting. Tog mig i alla fall hem, där jag totaldäckade, med dator igång och lampor tända. Fina grejjer.

Nu är frågan, när ska jag orka äta något? Är väl inte alltför hungrig än, kanske beror på att jag fortfarande är full, så vi får se om några timmar.

Funderar också på om jag ska ut ikväll igen, men det får bli ett beslut som tas framåt kvällen.

Kom ihåg nu att jag spydde som en gris på krogen... PÅ toalocket, inte i toan... Men jag städade efter mig! Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0