Livet leker, eller vad säger du?

Jahapp, så var dagen till ända. Eller arbetsdelen av den i alla fall. Det hände inte så mycket på jobbet, förutom att jag ju fixade och styrde upp. I slutändan blev det som förväntat, lugnt. Jag och kollegan rockade loss till massa musik på Youtube, bland annat headbangade jag till Cloud Connected i kassan. Det var fint.

Nu ska jag sitta uppe och lyssna på musik, snacka med folk och sen gå och lägga mig i lämplig tid. Imorgon blir det så Kapellskär vid 11 för att hämta Emma, sen efter det är det tvätt på eftermiddagen, vilket påminner mig om att jag fortfarande inte tömt kassarna sen senaste tvätten ^_^ Jag är rätt fin ibland.

Resten av veckan gå i arbetets tecken, med minst sex pass i rad. Vilket är både skönt och jobbigt, men mest skönt. Bra att ha något att göra. Sen ska jag ju ta tag i mitt liv, med början i morgon, förhoppningsvis. Det blir najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0