Min arma kropp, mitt huvud, min mage, mitt allt

Uj uj uj. Dagen efter två dagars festande... Inget jag vill göra om... Tror jag. Men jag hade kul igår, även om jag blev kanonfull utan att egentligen dricka speciellt mycket, troligtvis för att fyllan från fredagen fortfarande satt i. Kom väl upp lite tidigt, eftersom det inte var mycket folk ute just då, men det fylldes på ganska snabbt, och jag dansade som en gud (vilket jag ju alltid gör). Det fick då bieffekten att jag blev helt slut vid kl 2, och med tanke på omställningen till vintertid var det ju två timmar kvar på kvällen, men jag åkte hem ändå. Med taxi, vilket jag inte brukar göra. Fick inte med mig något ragg den här kvällen heller, men hade dock lite kul med en tjej på krogen (in the bathroom, if you know what I mean), så det var ju trevligt.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, eftersom jag fortfarande känner mig sliten som en jag vet inte vad. Jag lär väl kanske dra upp till jobbet lite senare och hälsa på Camilla och David, eftersom de troligtvis har jättetråkigt utan mig. Fram tills dess får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0