Mmm... Marabouy vad det känns bra

Har pratat med Emma på hennes väg från hemmet till tåget. Det kändes bra. Hon har läst mitt blogginlägg och vet vad jag tänker på, och det verkar fortfarande som att hon vill prata med mig. Så jag måste helt klart säga att saker i mitt hjärta känns ljusare. Jag börjar mer och mer tänka på min framtid, och hur jag ska göra med allt.

Jag har helt klart tänkt att berätta om min sociala situation för flertalet människor på mitt jobb, i "hopp" om att det kommer att bli en liten förändring på mitt stillasittande i hemmet utan kontakt med andra människor. Det kommer nog att lösa sig, ska ni se! Jag känner mig kanske inte riktigt beredd än, men det kommer, så sant som det är sagt. Detta betyder dock inte att jag har gett upp prospektet att jag och Emma faktiskt blir ett par igen i framtiden, men det känns trots allt bättre för mig, ändå.

Ska kanske ta och kolla lite fotboll nu, eller vad säger ni? Sladjan på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0