Morgonpigga jag, liksom

Jag formligen ÄLSKAR att gå upp tidigt när man är ledig. INTE. Fattar inte riktigt varför jag är så extremt morgonpigg nu. Kan det vara åldern? Jag menar, Emma kan ju sova till fucking halv tre på eftermiddagen. Det kunde jag också förut, utan problem. Nu vaknar jag 07.30 och känner mig hur utvilad som helst. Myyys... Jag vill INTE bli gammal om det här är effekten av det.

Jag får nog helt enkelt ta en powernap efter att farsgubben och jag har varit och handlat blomster. Men det vet vi ju alla att jag inte kommer att göra, så... Det blir en intressant kväll på krogen. Jag kommer väl somna på dansgolvet eller nåt. Och sen ska jag ju tvätta vid elva imorgon, men eftersom jag är så morgonpigg är väl det inga problem.

Och så är det ju träffen med Emma idag... Fyra timmar prat? Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det blir nog bra i slutet, och vi kommer väl inte prata om allt jobbigt under hela tiden, förhoppningsvis.

Nu ska jag fixa frukost! Jag är faktiskt lite hungrig, för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0