Pannkakor, baby!

Har precis kollat på första avsnittet säsong 2 av Futurama. Jag har inte sett många avsnitt av serien, trots att jag tycker att den är bra. Nu har jag dock laddat ner alla säsonger (eller inte ettan, som verkar vara trög). Futurama är ju inte i samma klass som Simpsons, så klart, men klart kul ändå.

Åkte och handlade för ett litet tag sen, kommer på när jag ställer mig i kön att jag glömt föra över pengar till mitt konto, vilket innebar att jag inte riktigt visste hur mycket jag hade kvar. Testade dock ändå, men fick hoppa över bananerna. Drattans. Har tänkt käka pannkakor idag, faktiskt, eftersom det var ett bra tag sen jag gjorde det. Ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0