Pose signerad Kristofer

Kristofer var ju som sagt ute på krogen igår. Självklart skulle jag hamna på kort (varför inte, liksom?`), och självklart måste  jag dra till med ytterligare en klassisk pose.


Signerat Kristofer Dahlström, liksom. Nu äre utgång ikväll igen, bestämt! Måste bara få bakfyllan ur världen med några liter vatten.

Jag var jättesmart igår när jag började dricka. Jag inledde kvällen med en Smirnoff Ice, som jag ändå tycker är gott normalt sett. Igår smakade det helvete, och jag undrade tyst för mig själv varför jag dricker det egentligen. Så jag fortsatte med mina juicedrinkar och jäger/redbull. På krogen drack jag dock endast och enbart Smirnoff Ice, typ sju stycken. Min slutledning är att man måste vara full för att uppskatta den drycken. Helt klart.

Jag har varit och handlat kläder också! För ovanlighetens skull. Ska visa vad jag köpte om ett litet tag, när jag orkar,  men jag är helt klart nöjd med inköpen. En skjorta och en långärmad tröja blev det, plus en basic vit t-shirt. Bilder kommer strax, med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0