Pust!

Vaknade trött som fan idag, mest på grund av joggningen. Satte på datorn och gjorde lite illavarslande upptäckter som jag inte riktigt orkar gå in på. Troligtvis är jag bara paranoid, och det är säkert inget, men det ser onekligen... konstigt ut.

Hur som! På jobbet fixade jag med massa hyllor idag, vilket har fått till följd att jag är ÄNNU mer trött nu. Party party, liksom. Hade tänkt att dra ut och jogga, men vete fan nu.

Har lite planer på vilka människor jag ska börja kontakta om att börja "hänga". En av dom var på jobbet, idag och jag tänkte innan att jag skulle fråga, men ångrade mig. Så klart blev det en (hoppfullt) pinsam tystnad, där jag lätt hade kunnat fråga. Gjorde det dock inte, och ångrade mig igen direkt efteråt. Nåja, jag kanske försöker igen nästa vecka.

Nu blir slapp framför datorn, och kanske ladda ner några av de filmer jag började ladda ner igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0