Så kan det gå!

Utgång igår var det, och tydligen var det Studio 54 kväll på krogen, vilket jag absolut missat. Det var dock inte många som märkt det, tror jag, för de flesta hade vanliga kläder på sig, men det var ändå lite roligt med allt glitter och inhyrda dansare. Jag dansade och hade kul, krossade på black jack (satsade 200, slutade med 600), och fick sedan med mig ragg hem. Helt klart en lyckad kväll och natt.

Igår satt jag och snackade med en tjej från Eskilstuna, både på msn och i telefon. Det var trevligt. Hon är trevlig.

Nu mår jag sisådär, och ska jobba om två timmar... Har planer på att dra upp lite tidigare och käka på Micky Dee, fast vi får se... Måste ju duscha och fixa iordning mig, och skulle egentligen behöva städa, eftersom jag fortfarande inte plockat undan kläderna sen jag tvätta förra fredan.

Polisskolan 4 på TV, vilken höjdare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0