Ste, ste, ste, ste, ste, ste, ste, stekarfrilla

Jo, det är ju så här. Jag ska bli rockstjärna (haha), nej, faktiskt! Och eftersom jag ska det, måste jag ju ändra mitt utseende lite. Första steget blir att spara ut håret (första och första, det lär ju ta något år...), sen lite tatueringar och piercings. Därför måste jag testa nya frisyrer som inte ser ut som crap när håret är så där lagom långt att man inte kan göra något med det. Testade backslick efter duschen nu, och tror fan att det kan funka. Jag menar, om farsan kan, kan väl jag?




Eller vad tror ni? Nu blir det ju bättre med lite gelé, detta är ju naturellt, liksom. Men fan, det kan funka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nje det funkar inte

2008-10-23 @ 22:15:55
Postat av: Erika

men NEJ :O

2008-10-24 @ 01:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0