supa, supa, däcka

Okej, min tänkta backslick fick inte så positiva reaktioner. Tur att jag är en person som inte lyssnar på andra. Haha!

Nu är jag hemma, efter jobb och ärenden. Jag var ju så underbar i morse, hade planerat att ta med mig massa saker till jobbet, förutom nya arbetskläder, då. Tror ni att jag kom ihåg ens en grej? Nej, just det. Inte ens min goda matlåda fick åka med mig. Så jag fick fint pallra mig hem efter jobbet för att hämta de grejjer jag behövde, sen ut igen. Nu är jag dock hemma igen, lyssnar på musik, och ska snart till föräldrarna för lite gratismat, vilket ju alltid är trevligt. Efter det är det party som gäller.

Ikväll ser planen ut ungefär så här: Smådricka, supa, supa, däcka, krogen, dansa, hångla, däcka, dansa, supa, ragga, däcka.

Sen hem, förhoppningvis inte ensam. Men men, det får vi se hur det går med. Jag tänker ju så jävla långt när jag är full. Även om jag har en tjej, som är snygg, på gång, kan jag banga för att jag vill ha korv, eller nåt... Så vi får se, det är ju det som är tjusningen med att supa skallen av sig och dansa på klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0