Tatuering ho!

Åkte ju ner på stan idag med lite bilder på tatueringar, för att få något cirkapris på vad det skulle kosta. Upptäckte då att tatueraren jag skulle till hade upphört. Spännande. Den enda andra tatueraren i stan är en drop-in, vilket inte känns jätteseriöst. Funderar med andra ord på något i Stockholm, och det finns ju lite studios att välja mellan, även om det kanske kostar lite mer. Dock kan man ju nästan vara garanterat säker på ett bra resultat. Jag tror nog inte att jag kör ryggtatueringen först dock, utan kör de jag tänkt göra tidigare, vilket är kaninerna runt högra bröstvårtan, samt ett ansikte på högerarmen. Kan väl tänka mig att de två hamnar på 10 000, eller förhoppningsvis mindre.

Kanske laddar upp bilder senare, men just nu orkar jag inte. Jag borde istället ta tag i städningen av lägenheten, men det har mest blivit Family Guy som ockuperat min tid, samt slöchatt. Kan inte någon komma och sparka mig i röven så att jag sätter fart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0