Tatuering ho!

Så då har man väl egentligen bestämt sig. Jag ska tatuera mig. Så snart jag sparat ihop lite pengar så att jag inte behöver låna alltför mycket. Troligtvis på januarilönen, vilket då betyder att det skulle vara bra om jag jobbade jul- och nyårshelgen. Inspirationen kommer från Offsprings nya albums coverart, som jag tycker är helt gudomlig. Orginalet är ju med mycket rött, vilket jag kanske inte riktigt vill ha, så jag har pysslat lite med en egen version. Den kommer nog inte se snyggare ut än så här tills att jag tar den till en tatuerare, men det kommer nog bli bra. Hjärtat måste ju vara rött, så enkelt är det, i övrigt vill jag ha det i svart och vitt. Tänk er den här på min ryggtavla? Fett najs, jao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0