Today's the day, motherfucker

Gårdagen var kanske inte en höjdpunkt i mitt liv, efterspelet från två dagars festande kan verkligen ta ut sin rätt på kroppen. Jag känner för tusan fortfarande att det finns kvar i systemet. Men men, i dag, måndag, är jag ledig, och ska ta tag i lite saker, hade jag tänkt. Bland annat ska jag till jobbet och skriva ut bilder på de tatueringar jag vill göra, för att sedan åka till den lokala tatueraren och se ungefär vad prislappen kommer att hamna på. Kommer nog ta med mig bilder på fem tatueringar, sen får vi se hur många jag börjar med, blir väl inte alla på en gång, liksom.

Sen tänkte jag faktiskt städa hemma, jag har ju inte dammsugit på... Två månader? Eller nåt. Börjar se crap ut, helt enkelt, så något måste göras. Det gäller bara att bygga upp lite motivation att faktiskt komma igång med allt. Fast nu äter jag frukost, så jag är helt klart på gång.

Nej, vi får se om vi hörs lite senare, bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0