Ujujuj, jobbig dag på jobbet i antågande?

Äntligen börjar dagen gå framåt. Tydligen är det massa problem på jobbet, vilket ju känns lovande... Har redan fått cirka åtta samtal därifrån, förvisso mest för att de som jobbar är lite nybörjare, men ändå. Ska bli intressant att se hur det ser ut när jag kommer upp, och om jag kan styra upp situationen lite.

Nu har jag kollat på massa Futurama, samt slöchattat med folk. Dricker lite cola och käkat lite mackor. Ser fram emot att träffa Emma imorgon, men också resten av veckan. Ska bli intressant att se hur min plan på att få rätsida på mitt liv kommer att arta sig. Jag tror på mig själv, jag gör det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0