We're all on drugs

Happ happ, då har man börjat med matlagning... Ska koka ris, för första gången på länge, spännande! Får se om jag lyckas. Inte för att det är svårt, men ändå, kan något gå fel så kan man banne mig lita på att det gör det. Har skurit kyckling och ska snart sätta på plattan för att schteka den. Sen maaaaaaaaaaaaat! Yay!

Eller nåt. Lyssnar på Scars On Broadway, vilket innehåller System Of A Downs medlemmar, förutom lead singern då. Så det är den andra killen om sjunger på Hypnotize/Mesmerize som sjunger. Låter snarlikt SoaD, men ändå eget, plus att sångaren har en riktigt skön röst att lyssna på. Deras S/T album är ett klart tips från mig!



Vad var det jag sa? Kan något gå fel gör det det... Skulle ju ändra värmen på plattan med risen till lägsta, men ändrade på plattan med pannan. Så riset har kokat i fem minuter... Damnit! Får hoppas det blir bra ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0