Wiiieiieieeee!

Utgång igår alltså. Träffade lite folk, hånglade med lite tjejer, men fick jag nåt till slut? Nej. Börjar undra om alla tjejer i Norrtälje har avlagt kyskhetslöfte eller nåt. Någonting måste det ju fan vara.

Jag har varit en riktig player på Internet också, tydligen... Får se vad konsekvenserna av det blir ^_^

Jag och Emma hade ju vårat lilla samtal igår, och det kändes helt klart bra att få säga allt jag tänkt på. Svaren blev väl både som jag hoppats, och inte. Lite blandad kompott, med andra ord. Det känns trots allt bra mellan mig och Emma, och inför framtiden ser det inte helt omöjligt ut, även om det verkar som att hon tycker att vi är för olika. Jag försökte dock hävda att vi faktiskt inte är det, samt att den här perioden i våra liv som kommer, förhoppningsvis förändrar oss åt ett mer likställt håll.

Hon lät heller inte helt avigt inställt till att vi kan bli tillsammans igen, även om ingen av oss så klart vet när det eventuellt kan hända, samt att jag "bestämde" att om hon känner att hon vill ha en pojkvän, så ska inte vi automatiskt bli tillsammans igen om jag är singel, utan vi ska istället börja dejta igen, för att se om känslor finns kvar, och om det funkar då också.

Jag vet själv inte vad jag egentligen vill, och jag vet ju inte alls hur mina känslor för henne kommer att se ut om, säg, ett år, men eftersom jag vet att hon är en sån underbar människa och helt perfekt för mig på alla sätt, vet jag att om jag är singel kommer jag i alla fall att ta chansen.

Idag ska jag tvätta, sen kanske farsan kommer över och planterar blommorna, plus att vi åker till Finland. Yay! Eller nåt... Båtresan är ju okej, men släkten? Kanske inte lika mycket.

Fotnot: Jag är fortfarande full!

Och min mobil dog just...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0