You look alot like me

[dramatisk röst] The day has come to an end! [/dramatisk röst]

Nu är jag hemma efter en arbetsdags som gått ordentlig snabbt, vilket är helt okej. Jag har fått lite saker gjorda, och har helt klart morgondagen utstakad med ett flertal saker som ska tas tag i. Nu sitter jag och äter OKQ8s nyhet i smörgåsväg, nämligen en tunnbrödsklämma med ost och skinka och honungssenap. Förbannat god, måste jag säga, och ett hett tips från mig till er, nästa gång ni är inne på en OKQ8-station.


Förbenat gott!

Har tänkt att blogga lite om mode imorgon, spännande, va? Jag läste ju i Aftonbladet idag att det finns ett knep att dra till sig läsare till sin blogg, nämligen att göra ett inlägg med enbart namn på B- och C-kändisar. Man behöver inte skriva något om dem, enbart skriva deras namn. Det är tydligen så, att dessa spännande människor sitter och googlar på sina namn, och de flesta bloggar är ju sökbara på Google, varför de då hittar just din blogg. Jag tänker dock vara lite mer seriös, och tänker faktiskt skriva saker om folk, det blir ju lite roligare då, tänk om man till och med kan få lite hatmail? Då skulle ju dagen vara ordnad.

Men men, det tar vi imorgon, orkar inte direkt göra det nu. Nu ska jag chilla, kolla lite TV, chatta lite. Såna kul grejjer, you know.

Hörs imorgon, eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0