Aaaaaaaaaaah

Okej, jag måste sluta stressa upp mig själv så jävligt. Ja, det är slut mellan mig och Emma. Nej, det är inte end of the world as we know it. Jag vill ha tillbaka henne, det vill jag. Jag måste dock inse (vilket jag gör), på riktigt, att det kanske inte händer om en vecka, eller ens om en månad eller ett halvår.

Men likväl är det skitsvårt... Hon är mitt allt, fortfarande, och jag har svårt att klara mig utan henne. Dock är det här nog någonting som i slutändan kan stärka vår relation, även om det kanske känns skit just nu.

Jag hatar att det har hänt, men jag måste tänka positivt, och hoppas att det blir bra i slutändan.

Jag har sökt jobb idag i Uppsala, och ska troligen in dit för att söka mer jobb där, om jag bara kommer iväg. Känns drygt att lägga bensinpengar på två jobbansökningar, som inte ens är intervjuer. Ska kolla om det går bra att skicka som vanligt brev, tror den ena accepterade det. Annars blir det fest imorgon, ensam, men men... Ska ut och svänga mina lurviga och bli ratad ännu en gång, eller nåt. Vi får väl hoppas på annat, men don't hold your breath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0