Fredag fredag...

Jahapp, så var det första fredagen som singel sedan Emma. Spännande. Jag gick upp klockan 10:27, klockan är nu 15:25 och jag har ätit en hel cocosprick på jobbet. Ska väl kanske äta mat snart, men men...

Dagen har varit jättespännande! Eller nåt... Jag mailade lite grejjer för en jobbansökan som jag skulle skriva ut och skica från jobbet. Glömde dock att skicka CV:t, så det var bara att sticka hem igen. Innan det stannade jag dock först på stan för att ta ut pengar och inhandla alkohol inför kvällen, plus att jag åkte till Coop för att köpa groggvirke, chips och lite makaroner till maten ikväll. Sen hem och skicka CV, upp till jobbet igen, och sen tillbaka till Coop eftersom jag så klart glömde att köpa smör, vilket var 15 kr dyrare på jobbet.

Väl hemma har jag spelat Warhammer: Online, som är det nya. Känner dock inte riktigt att spelet är vad jag väntat, så det är tur att det är gratismånad just nu. Efter den får vi se om det blivit bättre, annars kanske jag drar tillbaka till WoW.

Snart dags för mat, med andra ord! Sedan börjar drickandet och glömmandet. Inte för att jag kommer att glömma, men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0