Fredagen som gick

Jahapp, första utekvällen som singel på sju år. Det ni! Och vad ska man säga? Den yttersta besvikelsen, typ... Visst, jag fick dansa lite, och tog på lite bröst, vilket är najs, men inget hångel och absolut ingen hemmamatch. LÅNGT ifrån. Jag hade i alla fall en fin kväll på krogen, om än lite dyr, med spyor och snubblande.

Idag ska jag jobba på grund av sjukdom. Känner jag för det? Nej. Är det bra med extra pengar? Ja. Jag kommer tacka mig själv i slutet av oktober då lönen kommer, men just nu känner jag mig knappast taggad. Magen är fortfarande ett virrvarr, och jag börjar om drygt en timme. Ska slänga mig i duschen och sen åka upp. Hade tänkt käka på Micky Dee först, men vet fan inte om jag pallar att trycka i mig burgare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0