Helgen som flydde

Har varit hos Emma i helgen, och spenderat lite tid med henne och hennes familj, då syster Sofia ska lämna landet för England i ett år. Det var helt klart kul, som vanligt, men det är ju svårt att fokusera sig just nu. Men jag försökte så gott det gick.

Idag åkte jag så hem för att jobba, vilket jag knappast kände mig taggad att göra, men det var ju ett kort pass, vilket fungerade trots allt. Nu väntar ytterligare fyra arbetspass innan en tredagarshelg, vilket jag ju ser fram emot med skräckblandad förtjusning. Förhoppningsvis åker jag till Emmas syster och festar, men vi får se vad som händer. Oavsett känner jag för att supa skallen av mig och glömma massa skit, och det finns alkohol i lägenheten så att det räcker och behöver för det ändamålet, plus att det är löningshelg.

Kiriosa! Vi hade två kändisar på jobbet idag. Först var Jan Emanuel Johansson inne (vilket kanske inte är så konstigt, då han bor i Norrtälje), men ändå. Han glömde sin växel, och jag visste inte vad jag skulle ropa efter honom, som tur var tog kunden efter honom hand om det åt mig. Efter det kom Robert Aschberg på besök och tankade sin monsterbil.

Lite kul att lilla Norrtälje ändå huserar lite kändisar, och att de besöker just OKQ8 gör ju inte saken sämre.

Andra kändisspaningar på OKQ8 Norrtälje:

Gert Fylking
Mats Sundin
Abgar Barsom
Hon som är Eva i Eva & Adam

Och säkert några fler.

Nu har jag skrivit massa saker på X11, och lyssnar på Rise Against. Ska kanske spela lite Spore eller nåt annat.

Dagens dricka: Fanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0