Meh

Den värsta depressionen under dagen har lagt sig, får vi hoppas. Har fortfarande inte ätit, förutom smågodisarna jag åt på jobbet när jag var där och tvättade bilen. Jag tänkte då att jag skulle köpa nåt på Micky Dee, men ansåg att det var för dyrt. Tänkte svänga in på Coop istället, men orkade inte, kände inte för nåt. Är fortfarande inte direkt hungrig, men kommer väl bli det framåt kvällen. Det finns å andra sidan mat i lägenheten så att jag slipper åka nånstans.

Nästa vecka ska jag jobba fyra pass, för att sedan vara ledig på fredagen, och sedan åka till Finland under helgen. Förhoppningsvis blir jag mindre och mindre beroende av Emma, men just nu känns det rätt otroligt.

Har kollat på mesta delen av No Country For Old Men, men orkade inte kolla klart slutet. Ska väl försöka tagga till mig och göra det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0