Mer tråk

Eftersom jag inte har något att göra, kan jag lika gärna berätta om mina spännande dagar på jobbet i slutet av veckan. I torsdags började jag bygga på en ny nöjesmodul, som innehåller DVD, musik, pocket- och ljudböcker. Efter huvudbry om hur den skulle byggas kom jag igång bra. Jag lyckades tappa en 20 kg tung metallplatta i golvet och skrämma slag på hela butiken. Phun thyme! Det blev lite kapande, lite svordomar men jag lyckades bli klar, och det blev skitbra.

Sen skulle vi flytta Postens modul till en annan gondol, vilket sket sig fullkomligt. Den gondolen hade hjul, vilket inte klaffade med Postens modul, så nu står den framför gondolen och tar upp plats tills att vi vet vad vi ska göra. Spannent!

Sitter och lyssnar på The Living Ends nya album, vilket är riktigt bra. Dock får min GH3-skadade hjärna för sig att det första spåret skrevs endast för att passa i GH. Den som hör det förstår vad jag menar, How Do We Know heter det, och skivan heter White Noise. Check it out!

Note to self, raka mig idag, tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0