Saker ser ut som skit

Ja, vad ska man säga. Allting går inte alltid som man tänkt sig. Fast att det känns bra, så är det inte bra. Man tror att man kan hantera det, men det kan man inte. Man försöker acceptera, men det är svårt. Man vill att allting bara ska fungera, som i Tetris, när det går bra.

Vad ska jag hitta på nu då? Sitta ensam och inte göra något låter lockande. Inte. Men det är nog helt enkelt min framtid en kommande tiden. Jag vet att det suger, men jag orkar inte bry mig, orkar inte engagera mig socialt, det är inte min grej, hur mycket jag än försöker lura mig själv.

Men det kommer väl att bli bra till slut, eller? Jag hoppas det, jag längtar efter det, jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0