Aldrig som man tänkt sig

Fan. Fan. Fan.

Jag som hade tankar och funderingar under kontroll. Jag som hade kommit över. Jag som hade gått vidare och älskade singellivet. Men nej nej, inte det inte. Så kul skulle vi inte ha det. Små saker kan verkligen få en hel dag att bli fulltankad med... tankar. Så onödigt! Jag vet ju fortfarande att det inte kommer bli något, så varför börja tänka de tankarna igen? Vad gör det för gott, liksom? Inte mycket, det är vad.

Sen är jag trött i kroppen efter träningsmatchen, så de två sakerna tillsammans gör att jag inte känner motivation att ens gå upp och hämta mer cola, än mindre plocka undan tvätt och diska. Förhoppningsvis gör en god natts sömn lite förändring på saker och ting, men med tanke på att jag troligtvis kommer att ligga och tänka på det till att jag somnar, blir det nog inte så bra.

Äh, dryg skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0