And what have you done with your life?

Idaaaaaaaaaaaaaaaag fyller jag år. 27 år. Obönhörligen ett steg närmare döden. Eller nåt.

Faktum är att födelsedagar inte betyder mycket för mig längre. Det är inte direkt som att jag blir ett helt år äldre helt plötsligt, jag blir ju faktiskt bara en dag äldre, precis som alla andra 364 dagar om året. Det är bara på pappret som siffrorna ändras (eller vadå ändras, hur ofta skriver man ner sin ålder, egentligen?). Så nej, inte överdrivet exalterad, måste jag säga.

Igår festade jag helt sonika till det med Niclas och Malin, och det var party party.


Så party var det. Jorå, vi hade roligt, men det var dryga människor på krogen igår, så mycket mer än så blev det inte. Vi drog hem strax innan tre, och jag lagade nudlar och köttbullar till mig och Malin, medan Niclas somnade. Sen var jag på väg att somna på soffan, men låg mer eller mindre hälften utanför, vilket inte var direkt skönt, så jag flyttade mig till sängen och sov med Malin istället. Niclas älskar ju min soffa, så han fick ligga kvar där.

Idag har vi dragit till pizzerian, och sen strosat lite på staden, och nu sitter jag här. Ska till föräldrarna snart, och äta lite mat, och kanske tårta. Sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0