Då var vi där igen

Ujujuj, lite småtrött efter dagens arbetspass faktiskt. Hyfsat mycket att göra, både i och utanför kassan. Finast var väl kunden som blev sur för att jag sa till honom att han skulle gå ut med sin hund (eftersom vi har djurförbud i butiken) när han skulle köpa ett (1) frimärke. Han fällde någon kommentar om att han skulle köpa frimärke i stan istället... För där finns ju massor av butiker som vill ha djur hos sig. Mmm, verkligen! Stockholmarna är här! Wihoo!

Annars har jag fixat med mina nya fälgar, eftersom jag fick hjälp att plocka bort gummit från dem. Gjorde rent dem i GDS-hallen, och det var väl inte det roligaste arbetet, men ändå viktigt. Och visst, de var lite repiga, men för 425 kr styck känns inte det så katastrofalt ändå. Den ena var helt nerskitad med bromsavlagringar och annat jox, vilket var någorlunda jobbigt att ta bort, men nu är alla tillräckligt presentabla och förhoppningsvis får jag på däcken imorgon.

Halsen känns... typ likadan som igår. Inte så mycket halsmandlarna som någon klump precis i mitten, vilket gör nog så ont. Får se om jag tränar imorgon, men troligtvis är jag dum som vanligt och gör det, men det blir nog bra skit.

Nästa vecka ska jag försöka komma in till stan, troligtvis tisdag, för att visa upp tatuering och snacka lite om den jag har planerad. Det blir inte tidigare eftersom jag jobbar fram till måndag från och med idag, eftersom jag fick Gittes pass på fredag. Det ser ut att kunna bli en respektabel lön även nästa månad (då får jag i och för sig semesterlönen, så då blir det ju lite extra).

Nej, nu måste jag hitta på något att äta, samt att jag måste plocka tvätt och diska det sista från igår (bara glas).

Boring update = complete.

So long, fuckfaces!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0