Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jaja, förlust med 5-1, men riktigt så farligt var det faktiskt inte. Vi var lite ineffektiva framför mål, och passade lite väl mycket fel, annars var vi bra med i matchen. Jag borde varit lite giftigare själv, främst på huvudet, men å andra sidan har jag aldrig varit en huvudspelare...

Halsen känns fortfarande bra, vilket är skönt. Har funderingar på att fixa lite här hemma, typ förrådet och diska och sånt, det behövs verkligen. Speciellt förrådet, då de gamla sommardäcken står där, och är mer eller mindre inklämda, vilket ju inte bådar gott inför däckbytet nu i veckan. Ska försöka se till att packa in dem i bilen innan jag åker till jobbet imorgon, så att det är fixat.

Och massa dumma tankar finns i mitt huvud just nu, bara så ni vet. Blä.

Nej, nu ska jag... Dricka lite C-vitamin tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0