Döda min hals, tack

Fy satan vad slut jag är idag. Har stått mestadelen av tiden i kassan på jobbet, vilket helt klart tröttar ut en. Det, plus träningen igår, plus att jag känner mig småhängig (typ förkylning) gör att jag knappast ligger på topp.

Och så är det ju tvättdag. Hade det upplagt för att tvätta det mesta i lägenheten förutom kläder. Sängkläder, handdukar och träningskläder, till exempel. Men tji fick jag, självklart var torktumlaren trasig, och jag pallar verkligen inte försöka få sängkläderna torra i torkskåpet. Vi får se, jag kanske ändrar mig, men troligtvis inte.

I övrigt... Inte mycket. Har inte direkt motivation till annat än att sitta vid datorn eller ligga i sängen just nu. Jag vill mest att min kropp ska sluta hata mig, och bara låta mig vara frisk. Det där med operation av halsmandlarna känns mycket intressant just nu.

Nej, nu ska jag... Göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0