Dumdedidum

Sådärja, sommardäcken monterade, bra skit! Lite irriterande att ena har en buckla, men jag tror inte det ska göra så mycket. Så här blev i alla fall resultatet.


Och här är lite bilder på tröjorna jag fick.




Den gula har lite randomtext på, och den röda har en dödskalle med lite silver runt, men den ska jag försöka byta till en mindre storlek. Det är också lite roligt med en gul tröja, eftersom jag faktiskt inte haft en sådan tidigare. Det är bra skit, serni!

Jobbpasset gick undan som bara den, med lite intressanta händelser för en gångs skull. Vi nekade en kund att hyra skåpbil, eftersom hon sade att hon skulle ha problem att backa på vår parkeringsplats (finns rätt mycket utrymme) samt att den andra som skulle köra också var spärrad i våra listor. Klas och Thomas blev med all rätt hyfsat oroliga när hon fäller en sådan kommentar, och det slutade med att vi nekade hyrningen, som sagt. Hon blev så klart inte glad, men är man så osmidig ska man inte ratta en relativt stor skåpbil. Lite glad var jag att jag slapp den kunden, eftersom jag inte är riktigt bra på såna där saker. Vill vara bra, men är inte det än så länge.

Sen fick jag hjälpa polisen med att spara ner videosekvenser från övervakningskamerorna för en smitning med falskreggad bil. Bra skit.

Nu ska jag försöka tagga till inför träningen ikväll, men det ska nog bli bra skit. Ska käka lite paj snart, så jag bjuder på en Kristofer med rufsigt hår som avslut på det här inlägget.


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0