*gäsp*

Kort uppdatering, mest för att det inte finns mycket att uppdatera om.

Träning igår var riktigt jobbigt, med mycket spring och uttröttande styrka på slutet. Men känslan efteråt är ändå rätt skön, när man är mer fysiskt trött än psykiskt.

Hade planer på att sova riktigt länge idag, men det sket sig ju i och med att jag vaknade första gången strax efter åtta, och sen somnade och vaknade och somnade om vartannat fram till halv elva ungefär, när Pernilla tydligen vaknat och började sms:a. Sen snackade vi lite i telefon också, ett antal gånger. Nu har hon dock börjat jobba, tror jag, och jag börjar om 40 minuter, så det börjar allt bli dags att göra sig i ordning på allvar.

Inte alltför taggad på att jobba ikväll, mest för att jag vet att de kommande dagarna blir lite jobbiga, med morgonpass imorgon, träning på kvällen och morgonpass på fredag. Har seriösa planer på att ta ledigt på lördag (min födelsedag, förresten), och typ festa gärnet på fredag med Niclas. Något som kan spåra riktigt ordentligt. Ska tänka lite på det under dagen.

Men men, jobb idag. Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0