Hold me today, drop me tomorrow

Jahapp, ännu en dag till ända. Fick faktiskt lite disk gjord i morse, vilket ju var trevligt. Halsen känns sådär, fast nu är det inte halsmandlarna som är värst, utan någon annan liten klump som sitter och irriterar. Äh, inget som lite Alvedon inte kan klara av. Fick också upp de gamla sommardäcken till jobbet, och har bestämt mig för att försöka rengöra dem efter att gummit plockats bort, så att jag i bästa fall kan sälja dem. Förhoppnigsvis får jag också på sommardäcken imorgon utan problem, men tydligen måste jag ha någon navbricka, eller vad det hette, och kanske nya bultar, så vi får se hur det går med det.

Med tankar och sånt är det också bättre, känns som att det var en tillfällig svacka som drabbade mig, och som jag nog ska kunna ta mig ur rätt snart. Fast det är fortfarande lite onödiga tankar som surrar i skallen.

Jag försöker vara sur över att Kalmar FF förlorade hemmapremiären mot AIK igår, men jag bryr mig helt enkelt inte tillräckligt. Visst, lite tråkigt, men orka...

Annars då? Njae, inget särskilt, längtar till lite festande nästa helg, men det är ju också nästa helg, massa dagar kvar. Nu i helgen kommer mina finländska släktingar på besök och ska ockupera min lägenhet, men jag jobbar ju så det är la inga problem.

Jag fick två riktigt snygga tröjor av Martin (bror) i födelsedagspresent, en röd och en gul (bilder kommer). Måste dock kolla om det går att byta den röda, eftersom den var ett nummer för stor. Om den inte finns i mindre storlek behåller jag nog den dock, eftersom den fortfarande funkar. Från Millers i Stockholm, en butik jag helt klart måste kolla in själv.

Annars avslutar jag inlägget med den här bilden.


Nåt sånt jag känt för de senaste dagarna. Jag menar, är man död slippar man ju tänka, slipper ha ont, slipper oroa sig. Man är ju liksom död?

Meh, nu ska jag dricka klart mitt te, och göra något annat än grubbla.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0