I'm a sick bastard!

Orkar egentligen inte blogga idag, men vad tusan.

Har varit hemma från jobbet idag, och det var behövligt. Hade inte pallat ett morgonpass, det är helt klart. Skulle väl egentligen behöva vara ledig imorgon också, men det verkar inte bli så. Å andra sidan jobbar jag ett kortare kvällspass, så det ska nog funka. Jag hoppade träningen igår också, kommer inte träna imorgon, och lär inte spela match i helgen.

Varför?

Jo, för jag är sjuk! Igen! Yay!

Funderar fan på att ta mig till en läkare snart, för det har pågått i mer än 1½ månad nu, det är inte okej. Men vi får se när det blir, ska ju jobba nu, fram till och med söndag, så kanske lyckas jag pricka in något på måndag nästa vecka.

Så här fin ser jag ut just nu.


Schmexy!

Orakad och med rufsigt hår, kan inte bli bättre. Äh, det blir lite skulptering imorgon, så det blir bra skit.

I övrigt kollade jag på filmen A Complete History Of My Sexual Failures idag. Den var väl kanske inte det bästa som producerats. Visst, det fanns några roliga sekvenser, men i övrigt aaaaaalldeles för uppenbar och inte tillräckligt bra gjord för att det skulle kännas "på riktigt".

Har ju laddat ner A Clockwork Orange också, kanske skulle ta och kolla på den innan jag går och lägger mig för natten? Eller så sitter jag bara här och degar, eller pratar med Pernilla.

Annars är det ju Barcelona - Chelsea på TV, kan nöja mig med det för tillfället.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0