Insectosaurus!

Inte mycket att förtälja om den här helgen som inte redan sagts. Jobbade igår, efter att ha slappat i hemmet på förmiddagen. Relativt smärtfritt, måste jag säga, och jag kände mig i alla fall lite piggare än i lördags.

Idag har varit lite duktig på förmiddagen och handlat nya strumpor (InterSport så klart), lite mjölk och cola, satt in resten av pengarna från släkten (800 kr) på kortet samt skrivit ut en färgbild på föräldrarnas dator. Mycket produktivt av mig, måste jag säga, väldigt ovanligt att jag rör mig utanför lägenheten en dag jag jobbar kvällspass, och sen tar mig tillbaka till lägenheten. Men det behövs ibland!

Nu när jag kom hem bestämde jag mig för att ta lite bilder på Insectosaurusdockan som jag "hittade" på jobbet, sen någon unge (antagligen) glömt den. Tror det är någon Happy Meal-grej från McDonalds. Så här kul kan man ha med en sådan!


Insectosaurus i sitt nya hem.


Insectosaurus ser tuff ut i mina solglasögon.


Insectosaurus och Aprilpojken är mycket bra vänner, måste jag säga.


Insectosaurus äter en chokladcookie på min soffa. Fattar ni? Insectosaurus äter en cookie. En cookie. EN FREAKING COOKIE! På min soffa! Det är helt otroligt! Fantastiskt! Fantabulöst!


Insectosaurus gömmer sig i min brödlåda.


Insectosaurus gömmer sig i min rabatt. Den här gången gömmer han sig lite bättre. Och visst börjar växterna arta sig? Det kommer blir bra skit det här, till slut.

Nej, nu ska jag tagga till inför jobbet, käka lite frukost etc. It's the good shit, right there, pal!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0