It's a finnish invasion!

Hemma igen efter träningspasset, som gick ömsom bra, ömsom dåligt. Återigen känner jag att jag hade kunnat ge mer i slutet, att jag hade mycket energi kvar. Det är helt klart något jag måste jobba på. Jag bjöd annars på den snyggaste tunneln på träningen (på mig alltså, men jag tänkte att jag släpper till målvakten, men han var inte med på det), och troligtvis träningens snyggaste mål, en finfin stänkare i vänstra krysset.

Nu har jag laddat ner med lite cola och en chokladboll, och ska väl så småningom ta och lägga mig, eftersom det är arbetspass i gryningen.

Imorgon kommer också mina släktingar från Finland som ska låna min lägenhet två nätter. Det bästa med det är väl att jag får pengar för det, eller sprit kanske. I vilket fall som helst blir det bra skit. Och jag kommer ju inte spendera alltför mycket tid hos föräldrarna heller, eftersom jag spelar fotboll på lördag förmiddag samt jobbar på kvällen. Imorgon ska jag tvätta och fixa det sista med lägenheten efter jobbet.

Min kära mor har ju varit och totalsanerat lägenheten, vilket så klart var välkommet, men det finns massa pappkartonger i köket som måste göras av med, samt två lådor på balkongen som också ska slängas. Men det fixar sig, helt klart.

Nej, sängen snart, inte för sent idag, får jag lova mig.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0