It's that 00's show!

Helt okej träning av mig igår, tror jag tog i ungefär så mycket som jag orkade. Vi körde ju 100 armhävningar på tid som avslutning, och det var min sämsta tid den här säsongen. Förvisso var jag helt slut i kroppen samt körde på knogarna (på grund av min ömmande handled), men ändå. Jag kom sist... Inte bra! Imorgon är det i allafall seriepremiär, i Harg (av alla ställen), och det ska helt klart bli intressant att se vad vi kan prestera. Jag tror helt klart på seger, men å andra sidan vet jag inte om motståndarlaget, så...

Idag var en lugn dag på jobbet, som var över relativt snabbt och utan större händelser. Eller ja, vi fick nya pinpads (som kunder knappar sina koder på), vilket förde OKQ8 in i 2000-talet, då kunder nu får dra sina kort själva. Vi är tydligen andra stationen i Sverige som provar de nya pinpadsen, troligtvis för att en av kvinnorna som håller på med IT på OKQ8 jobbade hos oss under en längre tid. Jag har redan lite åsikter (så klart) om dem, saker som skulle behöva förbättras, men det kommer, det har ju precis körts igång, liksom.

Annars är det endast och enbart slappdag idag, ska försöka vara så taggad inför matchen (och resten av helgen) som möjligt imorgon. Jag hade ju egentligen tänkt gå upp tidigt idag, för ovanlighetens skull, men det sket sig totalt. 05.58 gick jag upp, till skillnad från tänkta 05.00. Imorgon är det dock andra bullar, då jag behöver en stabil frukost inför kvällen. Så fy på mig om jag inte går upp!

Som avslutning, 70-talsfrilla är på väg tillbaka!


Nu blire nog mat, magen kurrar!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0