Just text

Halvdrygt arbetspass idag, eftersom jag gått runt och varit lite halvt om halvt illamående hela dagen. Inte så där så att det varit jobbigt, men tillräckligt för att det ska göra sig påminnt hela tiden. Plus att jag vaknade med en hint till halsont i morse, vilket ju inte gjorde saken bättre. Har verkligen börjat fundera på att operera bort halsmandlarna nu, de kan ju knappast vara bra för något, och jag har känningar i dem mest hela tiden, tycker jag. Vi får se hur det blir med det.

Fick också besök av fastighetsskötaren i morse (jag visste om jag orkade öppna, men kom på att jag hade dörren till balkongen öppen...). Han kom in och skulle kolla på ventilationen i badrummet, som tydligen fått underkänt när sotarna var här för någon månad sedan. "Badrumskanal ej ansluten till don - ger lågt flöde", blev domen. Jag ska tydligen bekosta detta själv, och eftersom jag inte har en aning vad som ens menas (det visste in fastighetsskötaren heller, verkade det som), kan det bli dyrt. Fan vad party. 31 juli ska det vara fixat...

Ujujuj, jag behöver lite pepp snart i mitt liv tror jag.

Nej, så farligt är det inte, jag mår faktiskt bra. Livet leker och saker börjar se positiva ut. Lite tight med pengar just den här månaden, men det kommer ordnas upp de kommande tre månaderna, förhoppningsvis. Måste ju fixa sommardäck nu också, ska försöka komma undan för mindre än 6000, vilket förhoppningsvis ska kunna ordnas.

Nåja, nu ska jag snart sova, upp igen om knappt 6 timmar.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0