Mmm... Pasta!

Nu blir det mat!

Så intressant är mitt liv idag, ungefär. Jobbet gick snabbt som tusan idag, vilket det troligtvis kommer göra alla morgonpass framöver. Man har att göra hela passet, med tanke på kundmängden. Det är både skönt och ändå inte. Det finns så mycket att göra, att allt inte hinns med, så då får man prioritera bort vissa saker. Men det är ju så det är, ibland.

Jag fick hem gitarrstämningsapparaten jag vann på auktion på Tradera, och den funkade alldeles ypperligt. 140 kr inklusive frakt får ses som klart godkänt pris, med tanke på att det är BOSS också.

Ikväll är det träning, och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Det lär väl kanske inte bli riktigt lika mycket springa som i tisdags, eller så blir det precis lika mycket. Å andra sidan blev jag lite besviken på mig själv då, eftersom jag hade kunnat springa väsentligt mycket mer. Lite dåligt av mig.

Glömde förresten en rolig händelse när jag tatuerade mig i måndags, nämligen när han skulle göra pricken över i:et (hehe), så sa jag, nästan helt förskräckt, "Vad gör du?!". Han blir också förskräckt och tror att han gjort något fel, men jag upptäckte på en gång att det ju var just pricken han skulle tatuera. Det såg liksom inte ut som något som skulle fyllas i, men det var just därför han började med den, eftersom färgen från stencilen höll på att försvinna. Lite kul händelse, som kunde slutat illa.

Maten klar, strax tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0