Positiva tankar efterlyses

Okej, jag tänker ta ett litet kliv, säkerligen ett fel sådant, men jag går och tänker på det för mycket, så... Emma har skrivit något om någon på sin blogg, och mitt egoistiska sinne får mig att tro att det är mig hon skriver om. Har jag fel, är det inte mycket mer med det, utan jag kryper tillbaka under stenen jag kröp fram från. Men om jag har rätt...

Sluta tänka på mig! Nu! Fy! Om du ska tänka på mig, gör det med positiva tankar. Jag vill inte stå för något negativt i ditt liv, aldrig någonsin. Så göm undan bilder, ta för all del bort mig på Internet etc, om det är det som hjälper. Men jag vill inte att du ska må dåligt på grund av mig.

Och till sist, vet att jag alltid finns ett telefonsamtal bort.

Förhoppningvis är det inte mig hon menar, men nu har jag i alla fall skrivit av mig en liten snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0