Sjukan nästa

Rätt dryg dag på jobbet, mest för att min hals gör så nedrans ont just nu. I don't like it! Blev ingen träning ikväll, och jag får se hur det blir imorgon med matchen. Känns det som idag är det kört, och annars lär jag inte vara på något vidare spelhumör. Så här fina är mina halsmandlar just nu, by the way.


Fina, va? Inte alls stora, eller nåt. Oh nej. Operation? Ja tack.

Fick en fin bild på jobbet också...


Fint, va? Lite fel station, grabben!!

Så kul hade jag på jobbet, ungefär.

Åkte också till metropolen Hillebola, öster om Tierp, för att hämta några fälgar jag visat intresse för på blocket.se. Han som sålde dem hade lagt ut dem för 2000, men eftersom ingen verkat visa intresse hade han nu sänkt dem till 1500, vilket innebär att det ibland är rätt bra att skjuta på saker, eftersom jag tänkt ringa på dem tidigare. De var hur som helst riktigt fina, och för den pengen kan det gärna vara repor och skit på dem. Nu ska jag bara fixa med allt detta... Suck!

Skulle egentligen dragit till Stockholm för att träffa massa folk idag, men det blev lite ändrade planer. Så om en liten stund sticker jag till Niclas istället, och spenderar aftonen där. Mysipys!

That's the plan, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0