Sommar och sol!

Right, måste uppdatera mig lite, tror jag.

Jag var ju hos föräldrarna i lördags efter att Niclas och Malin hade åkt hem, och bjöds på god mat och tårta.


Mycket gott, måste jag säga att det var. Och ja, det är en liten tårta, en minitårta liksom, runt 4-5 bitar. Så söt!

Sen igår var det jobb på morgonen och fotboll direkt efter det. Jag slutade 14.20, och matchen började 15.00, kanske lite tight, men det funkade. Jag kände mig också i mycket bättre form än förra helgen, vilket jag nog tror syntes också. I andra halvlek fick jag dock spela anfallande försvarare, och då lös min bristande kunskaper om markeringsspel igenom lite väl mycket. Men allt som allt gjorde jag bra ifrån mig, måste jag säga.

på kvällen slappade jag bara, och hade inte direkt ork att göra något mer. Försökte kolla på en film, men insåg att jag typ hade sett den, plus att den inte var något bra, så jag slutade kolla.

Tog på mig ett extrapass på jobbet idag, så dit ska jag om några timmar. Jag är dock ledig hela påskhelgen, vilket är både skönt och mindre skönt. Eller rättare sagt, jag hade ju velat jobba på grund av pengarna.

Appropå bra väder... Glass! Nostalgi!


1990 was the shit. Igloo! Calippo jordgubb! Joker! Alexandra! God glassar, vill jag lova.

Nej, nu ska jag försöka tagga för lite jobb. Imorgon blir det kanske Stockholm och träffa lite folk, vi får se.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0