Stockholm, ho!

Slapp dag idag på jobbet, måste jag säga, men ändå en dag som gick snabbt. Förutom sista timman, där jag och Klas inte hade något att göra, eftersom vi varit så duktiga att vi hunnit med allt som behövde göras. Bra skit, liksom.

Jag har dock kommit till en (fasansfull) insikt idag, en insikt som kanske inte är så farlig just nu, men kommer att bli det i framtiden. Jag kommer att  ha mycket svårt att hitta en ny flickvän. Varför? För att Emma har allt jag vill ha i en flickvän, och alla framtida kvinnor som är intressanta som flickvänner kommer att jämföras med henne, och ytterst få kommer ens komma i närheten. Som sagt, det gör inte så mycket just nu, eftersom jag inte letar efter någon partner och singellivet är rätt schysst ändå, men sen... För att hålla det kort... Fan dig Emma, fan dig för att du är så underbar!

Imorgon blir det en tripp till storstaden, där jag först ska träffa Martin och fixa med tröjan, sen ska jag till tatueraren och sen träffa Samantha för lite fika. Till tatueraren ska jag ta med följande bilder, som jag skrivit ut idag:










Det är inget specifikt av det som ska tatueras, utan det är mest för att ge tatueraren en bild av vad jag vill ha. Jag har tänkt att han ska få lite fria händer, och i gengäld så betalar jag gärna lite extra. Sen ska jag inte göra den förren efter sommaren, runt augusti/september, så det är liksom ingen brådska. Sen ska jag ju visa upp mina senaste tatueringar, och jag tror nog att han kommer få fylla i lite på dem, bland annat på o:et på vänsterarmen. Men det blir nog bra det.

Nej, nu ska jag äta klart min chokladcookie och dricka klart min cola, sen blir det nog sängen, 10.30-bussen imorgon, liksom!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0