Uss uss uss

Blä, skitdag, det är vad det här har varit. Eller, den började bra, eftersom jag inte jobbade på förmiddagen, och fick äta god baguette.


Men resten av dagen sög, eftersom jag var tvungen att jobba, eftersom det inte fanns någon som kunde. Och det blir samma sak imorgon, högst troligt. Tanken var ju lite att jag skulle röra mig i butiken, så att jag slapp stå i kassan så mycket. Hur gick det med det? Åt helvete, kan jag berätta. Kan räkna gångerna jag kom utanför kassan, utan att hjälpa kunder, på ett finger. Ungefär. I övrigt var jag fastlåst i kassan hela passet, vilket min hals inte tyckte om, vill jag lova.

Behöver nog ta mig till en läkare nu, det har helt klart gått för långt. Men det blir väl inte förrens på måndag, så...

I övrigt fick jag min beställda tröja idag, men eftersom jag är så underbart dålig på att ta kort med min underbart dåliga mobilkamerna, så får ni bara se trycket.


Tyvärr inte riktigt så rosa, utan snarare lite lila, men helt klart snygg ändå. Den nya partytröjan!

Nu ska jag tycka synd om mig själv, och troligtvis gå och lägga mig relativt omgående.

Toodles!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0