The revenge of the easter bunny

Hoho, det blev trots allt lite äventyr igår. Drog ju som skrivet in till Stockholm för att träffa Samantha, men blev överraskad av KittyCityterminalen. Spännande! Hon höll på att skrämma livet ur mig, kvinnan... Vi stod och snackade lite eftersom Samantha så klart var sen, men sen träffade vi henne och begav oss till ett ställe för att käka, Bolero tror jag det hetter. Jag åt en caesarsallad som var mycket god, vill jag lova. Vi satt och snackade lite skit, innan de bestämde sig för att gå och sola, men först gå hem till Samantha eftersom hon behövde duscha (så klart). Under tiden hade Niclas ringt och frågat om jag kunde skjutsa hem honom till Markim från Brottby, eftersom han var där med sina bandpolare Anton och Kekke. No problems för mig, liksom.

Efter att jag sagt hej då till Samantha och Kitty drog jag således till Brottby och mötte upp Niclas, och vi drog hem till Anton som bodde i krokarna. Vi satt hemma hos honom ett tag och lyssnade på punk, innan vi tydligen skulle till Vallentuna för ett besök på den lokala nattklubben M&G, mest för att det ju var karaokekväll, fredag som det var. Jag och Niclas stannade där till runt 1, och det var väl inget större drag, får jag säga. Men jag snackade lite med DJ'n som jag kände genom K6. Han tyckte också det var lite drygt eftersom det var så lite folk i farten.

Efter det drog vi hur som helst hem till Niclas, där han skulle försöka meka lite på sin 9000 folkracebil. Det gick kanske inte jättebra, så vi sket i det och satt och slösurfade på Internet och snackade skit med folk. Sen blev det i alla fall sängen, och vi vaknade glada och pigga strax efter 11 idag. Då var det mer meka som gällde (eller, vi kollade på Hot Shots 2 först), och det gick väl lite bättre än natten innan, men det behövdes lite mer rutin än vad jag kunde bistå med.

Så här fin såg jag förresten ut dagen efter:


Freeeeeeeeeeescht.

Niclas skjutsade sedan mig till Brottby (massa sladdar och race på vägen), och sen var jag hemma. Men bara ett litet tag, för jag drog mer eller mindre direkt till föräldrarna för att äta påskmiddag, vilket har varit mycket trevligt. Förutom god mat har jag fått följande:


Ett chokladägg ingjutet i ett riktigt äggskal, fett poppigt, måste jag säga.


Liksom, mums!

Jag fick ju så klart den givna påsen med påskharen också:


Sen var jag tvungen att posa lite också...


Det där var den minst fula bilden jag tog, så håll till godo.

Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv, kanske kolla på Monty Python, dricka saft, äta choklad och spela lite gitarr. Good times to be had by all!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0