Early bird

Jobb idag dårå, och inte mycket att rapportera. Eller Atlas var ju inne (eller vad han nu heter på riktigt, han från Gladiatorerna). Askul att han är så kort i verkligheten, en riktig liten stoppkloss den mannen. Fick rätt mycket gjort, som vanligt, men det var rätt tungt att gå upp i morse, samt att jag fått träningsvärken från i måndags idag, vilket ju bådar gott inför kvällen. Det finaste var egentligen när jag skulle gå hemifrån: Jag hade satt på mig alla kläder utom tröjan, för att jag skulle "fixa" håret, och det hände sig så pass att jag var på väg ut ur lägenheten utan tröja. Tror jag börjar gilla min överkropp alldeles för mycket, och det lär ju bli värre när jag väl börjar göra tatueringar som syns...

Igår var jag förresten en snabbis på stan med Maria, och jag köpte ett par byxor på H&M som jag såg förra veckan. Röda! Jag tror det kan bli bra skit.


Maria påpekade också att jag borde fixa med växten som håller på att ta över en persienn, så jag ordnade upp kalaset idag, med goda resultat.



Se så fint det blir! Nu är bara frågan vad jag ska göra med den delen som har torkat... Jag ska nog försöka få liv i den, om möjligt, med en hel massa vatten.

Nu ska jag fixa mat alldeles strax, och sen åka och träna. Det lär bli mer spel idag, vilket är skönt, speciellt eftersom jag jobbar morgonpass imorgon också. Eller resten av veckan för den delen. Japp, jobbar ytterligare fyra morgonpass. Mums! Jag gillar de mer än kvällspass, men inte många i rad, det är bara drygt. Sen är det morgonpass på tisdag nästa vecka också, så fem morgonpass till. Och eftersom jag troligtvis ska försöka byta pass på onsdag nästa vecka för att träna, blir det sex morgonpass i rad. Sen kanske jag ska ta ett extrapass på fredag vilket i såna fall blir morgonpass, sen var det säkert morgonpass helgen som kommer. Med andra ord: ENBART MORGONPASS! Typ. Sweet!

Nej, göra saker.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0