En lite kortare grej

Orkar inte skriva så mycket, tränade idag och är trött i armarna. Bara en notis, jag har börjat spela in musik, eftersom jag nu införskaffat en mic som funkar mycket bättre än att lina gitarren. Nu har jag dock insett hur sjukt jobbigt det kommer bli med trummorna. Men det får gå ändå.

Tränade ju med Maria idag, och det var... Inte jättejobbigt, men det funkade. Kommer var mör och fin inför träningen imorgon, och sen ska jag kanske försöka träna och sola på torsdag också. Kanske. Vi får se.

Nu är det... Lyssna på musik och sen sova. Jajamensan.

Kommentarer
Postat av: samantha

hahahah ska du bli en sån inne människa som solar o tränar retas med

2009-08-27 @ 13:53:10
URL: http://diamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0