If it hurts, you know you're alive

Ett litet kort inlägg innan jag beger mig in till stora staden för att träffa Samantha.

Finns inte så mycket att berätta om, mer än att jag har jobbat och tränat om vartannat. Träningen i onsdags orsakade träningsvärk i bröst och triceps efter jag vet inte hur många armhävningar, vilket känns fortfarande idag. Arbetspasset igår var lugnt till en början, men vid 12 slog det till ordentligt. Inte bara med kunder, men med problem och småsaker som inte ville fungera, vilket gjorde att dagsplaneringen rök åt fanders. Jag var lagom slutkörd efter passet, och var även tvungen att jobba över en halvtimme för att hinna med varubeställningen, som av någon anledning blev sjukt mycket större än vanligt. Vet inte om det är för att vi säljer mycket mer, eller om det helt enkelt är dåligt beställt innan. I vilket fall som helst var jag tokslut efteråt.

Sen var ju tanken att Linnea skulle komma och besöka mig, varför jag städade och diskade (amazing!), men hon lyckades inte komma iväg hemifrån i tid, så vi körde en raincheck på det. Susade ner på stan och käkade mat med Maria och hennes mamma (som tyckte att jag som ut som Shaggy, fattar inte varför) på kinarestaurangen. Helt klart värt det. Sen åkte jag hem och satt vid datorn, kollade på TV, spelade gitarr, spelade spel och till sist kollade på film innan jag slocknade.

Nu är det så dags att åka in till stan, och varför mer än att träffa Samantha? Jo, jag ska pierca mig och boka tid för tatueringar, förutsatt att de två som jag ska prata med jobbar, och inte har semester eller något annat. Bilder på piercingarna kommer senare, i såna fall! Annars är det fika och prata och ha trevligt, för att sedan åka hem och dra iväg på fotbollsmatch i Grisslehamn, och efter det tillbaka till stan för att festa satan med Samantha. Det blir bra skit!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0