I'm a wet kitten!

Vad har hänt sen senast, kanske ni undrar? Eller, det undrar ni nog troligtvis inte, men det skiter jag i, så jag skriver om det ändå!! Haha!!

I onsdags tränade jag med Maria, mest för att sparka igång henne. Körde mest arm- och bröstövningar, vilket kanske var... osmart. Har fortfarande träningsvärk i mina triceps, något så sjukt mycket faktiskt. Men jag är faktiskt lite småsugen på att fortsätta träna styrka på Nautilus, det var faktiskt helt okej.

Sen... Jobb jobb jobb, imorgon är det tionde morgonpasset på två veckor (av tolv pass totalt), vilket sliter lite. Jag får ju dock sova på måndag, så det är okej. Eller, jag vet inte om jag får det, eftersom jag kanske tänkte åka till Stockholm och min piercare för att fixa smycket till kaninens öga, men det har jag inte bestämt mig för än.

Igår spelades det fotboll, returmötet mot Blidö/Roslagens IF på min gamla kära hemmaplan Vargheden (gångavstånd, yay!). Det gick bra för oss, vi vann med 6-2 (efter att ha förlorat med 3-1 på hemmaplan), men för mig gick det skit, av flera anledningar. Dels att jag inte fick spela så mycket som jag trodde jag skulle få, då andra fick förtur (vilket kändes skit), samt att när jag väl spelade gick då åt helvete. Tror jag genomförde två ordentliga passar på 20 minuter, och fumlade resten. Det gick långsamt, var ostabilt och okoncentrerat. Jag var dock inte inblandad i något baklängesmål, vilket var skönt. Men men, det kommer fler chanser.

Sen jobb idag och jobb imorgon.

Lite roliga saker!



Disney förnekar sig aldrig. Kan inte tjejer vara annat än prinsessor? Tydligen inte.


Tillägnad Maria, förspel är dååååååååååligt!!


Liknar jag inte Javier Bardem lite på den här bilden? Ni vet, han från No Country For Old Men? Jag tycker det, faktiskt. Fast han har lite mer haka än vad jag har, men håret! Håret! Och sen hade han väl inte en rosa gris på tröjan heller, men ändå!

Och jag had massa blommor på min balkong när jag kom hem idag!


De var i och för sig där i morse också, men de var finare när jag kom hem.

Ja just, det var lite blött idag på jobbet...


Eller vad tycker vi?

Nej, nu blire... Någonting annat. Kanske ska skriva lite mer sen, men vi får se.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0