Morgon morgon morgon

Igår blev ju trots allt en rätt okej dag, faktiskt. Jobbet gick smidigt, även om det var chockerande lite folk, och jag kände mig nästan lite dum som inte tog tag i fler saker än jag gjorde, men lite blev gjort i alla fall. Sen hade jag inga direkt planer på kvällen, men Erik skulle på streetrace, så då tänkte jag att det var ju roligt. Så vi tog en snabb tur förbi Micky Dee och fixade lite mat, och drog sen ut. Vi var kanske lite väl tidiga, men det var ingen större fara.

Det var några finare bilar där, och lite andra mindre fina, men kul ändå. Maria anslöt ett litet tag och snackade också, under tiden som Robban inte körde. Efter att stegen var avlsutad, skulle Nattracet köra en laglig final ("Den första i världshistorien"), med dels en B-final och en A-final. Han som vann B-finalen och gick vidare vann även A-finalen och körde runt sekunden snabbare än alla andra, vilket var rätt sjukt. Jag kom på lite väl sent att ta bilder, så det blev några mörka kort.





Lite fyrverkerier samt innan starten för sista finalrepan. Bilen närmast, en 940, var det som krossade allt motsånd.

Bästa citatet av speakern igår: De som kör ut först går vidare.

Bra skit! Och Erik lyckades öppna sin dörr på min sidoblinker så att det blev en spricka på den, men som tur är har han ju en SAAB han med, och de såg likadana ut, så jag fick hans.

Idag lyckades jag sova ända till halv tolv, vilket är skönt efter fem morgonpass i rad, men jag är fortfarande småtrött, vilket innebär en bra träning ikväll. Var förbi stan en sväng för att köpa en mickabel och plektrum, men de hade bara 10m kabel, vilket är lite för långt för mig. Ska förbi imorgon och kolla om de har fått in en kortare då.

Efter det var det väl egentligen bara hem och sova som gällde, snackade med lite folk på msn, men annars inget mer.

Och jag har fått en till blomma på balkongen!


So pretty!

Nej, nu ska jag snart fixa lite käk, sen träna, sen sova, för imorgon är det morgonpass igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0